Minua ärsyttää, sillä eilinen päivä meni ihan toisin kuin olin ajatellut. Ensin tietenkin työvuoro, joka ei tarjonnut yllätyksiä. Töistä kotiin päästyäni oli ihan uudet kuviot pelissä. Mies oli kehitellyt kaveriporukalle vähän viihdettä ja ohjelmaa illaksi ja toki siihen tarvittiin minua apuun. Olisinhan minä voinut tietty sanoa ei, mutta en jaksanut siitä seuraavaa väittelyä ja vinkunaa, joten koko ilta pitkälle yöhön meni siinä. Mun harvat vapaapäivät eivät tosiaankaan kaipaa yllätysohjelmaa, tai ainakaan sellaista johon menee koko päivä. Ottaa päähän, sillä tänään on viikon ainoa kokonainen vapaapäivä ja nyt ei saa mitään aikaiseksi. Mieskään ei tee mitään, vaan lepäilee sohvalla ja selvittelee päätään. Mulla oli suunnitelmissa siivota ja pyykätä eilen, jotta tänään olisi saanut ottaa rennosti, mutta nyt talo on kuin myrskyn jäljiltä ja väsyttää jo valmiiksi.. koskas mä oikein ehtisin lepäämään?

Eihän tässä taida muu auttaa, kuin ottaa imuri kauniiseen käteen ja ryhtyä toimeen, jotta illalla voi jännätä mitä uutta ja ihmeellistä BB:ssä tapahtuu illalla. Minä veikkaan, että joku ns. poistettava lähetetään jonkun muun maan Big Brotheriin ja sieltä tulee joku tilalle. Sitä ei Suomen BB:ssä ole vielä nähty.