Jos kaupassa on joku tarjouskampanja, jossa on jotain tuotteita erityisen edullisesti myynnissä, ettekä osta niitä silloin, niin menettekö myöhemmin samaiseen kauppaan vaatimaan kyseisiä tuotteita siihen edulliseen hintaan, kun ne ovat taas normaalihintaisia? Eräs asiakas ei millään käsittänyt, etten voinut myydä tuotetta huomattavasti normaalihintaa alhaisemmalla hinnalla, kun kyseinen kampanja oli jo päättynyt. Annoin ystävällisesti vieläpä suhteellisen reilusti alennustakin, mutta ei.. olisi vaan pitänyt saada se siihen sikahalpaan hintaan. Miksei sitten ostanut sitä silloin, kun kerran kävi jo kampanjan aikana tutustumassa siihen. Silloin kyllä kävi kaikille selväksi se, että kyseessä on vain ja ainoastaan kyseisen lyhyen aikaa voimassa oleva tarjous. Olisi edes pyytänyt varaamaan sen, että tulee myöhemmin hakemaan sen siihen hintaan (vähän rajoilla tämäkin), mutta ei puhunut mitään silloin ja nyt olisi pitänyt saada halvalla. Minulla on tuollaisessa tilanteessa kädet aika sidotut, myyntejä seurataan ja jos alkaa liian isoja aleprosentteja näkymään, niin sanomistahan siitä tulee. Ohjeistuksia pitää noudattaa, oli mikä oli. Että kiitos vaan päivän pilaamisesta sille eiliselle asiakkaalle.. Pitää sitten tuommoisesta saada iso kalabaliikki aikaan. Tyhjänpäiväistä!

Toivottavasti tänään on parempi päivä.