Tättärää. Mä olen täällä taas. :) Sain imuroitua ja pestyä pyykkiä, mutta sitten loppui puhti. Riehuin koiran kanssa pihalla ja nyt hengästyttää ja särkee päätä. Onkohan sillä eilisellä verenluovutuksella jotakin tekemistä tämän olon kanssa? Pitäisi malttaa ottaa vähän rauhallisemmin ja muistaa juoda paljon. En ole tehnyt kumpaakaan. Sain muuten sieltä verenluovutuspaikasta mukaani rautatabletteja, hemoglobiiniarvoni oli tosi hyvä (154), joten ei sen takia. Aikaisemmin en ole saanut, vaikka arvo on ollut aina alhaisempi, vaikka ei se koskaan ole ollut huono. Kuulema "minun ikäisilleni" naisille annetaan aina rautatabletteja, jotta palautuminen käy helpommin. Argh.. tulipa siitä vähän semmonen vanha olo.. vaikka oikeastaan enemmän vaan huvitti. :) Enhän minä mikään vanha vielä ole! Enhän..? No, en ole. Nii.. Joka tapauksessa aloin napsimaan niitä tabletteja, yksi päivässä.. tai ainakin silloin tällöin.

No joo, se siitä. Verenluovutus kumminkin on hyvä asia. Ei sitä koskaan tiedä, milloin tarvitsee itse apua. Olen minäkin joskus saanut verta, joten on kiva olla itsekin avuksi.