Ärf.. olen koulussa ja jostakin syystä täällä kaatuu yhteys vähän väliä. Olen jo pariin kertaan joutunut aloittamaan tämän kirjoittamisen uudestaan, joten enää en tarinoi pitkiä juttuja.

No, tänään ei ole tekstien kirjoittaminen edistynyt (ainakaan vielä), mutta muuten olen ollut ahkera. Olen suunnitellut ensi kevään lukujärjestystäni ja ilmoittautunut tarvittaville kursseille. Vähän menee kurssit ristiin ja päällekkäin, mutta ei voi mitään.

Olen myös laskeskellut opintopisteitäni kuumeisesti ja päätynyt siihen tulokseen, että vaikka tämän hetken tilanne ei ole kovin hyvä (96/210), niin kunhan tässä saa näitä raportteja napsuteltua ja on kevätkauden ahkerana plus saa työharjoittelut hoidettua, niin ihan hyvällä mallilla ollaan. Jopa voisi olla mahdollista valmistua ajallaan, jee.

Ei tässä nyt muuta, lopetan kun vielä voin ja yritän saada tehtäviäkin valmiiksi.