Nyt on jännät paikat, kun kävin tänään työhaastattelussa. Se oli oikeastaan jo toinen kierros ja varmaan ihan tässä lähiaikoina he kertovat, saanko työn vai en.

Jännittää ihan hurjasti! Työ olisi juurikin tätä opiskelemaani alaa ja työnantaja on arvostettu, vaikkakin aika pieni. Saisin olla mukana erilaisten tapahtumien järjestämisessä ja muussa oheistoiminnassa. Kyseessä olisi projektiluontoinen työ, eli ei mikään vakituinen työsuhde, mutta tämän pestin jälkeen olisi huomattavasti helpompaa saada muita vastaavan tyyppisia töitä.

Ongelma tässä on se, että minun pitäisi pystyä aloittamaan työ aika pian, mutta minulla on vielä opiskelua jäljellä jonkin aikaa. Olen sitä mieltä, että nyt on saatava kaikki kouluun liittyvät jutut tehtyä tänä keväänä, jotta tämä jahkaaminen loppuisi ja pääsisin aloittamaan työt puhtaalta pöydältä. Toisaalta.. tämän työn kaltaista tilaisuutta ei välttämättä tule ihan heti vastaan, mutta jatkoa ajatellen minua jäisi valtavasti harmittamaan, jos papereiden saaminen jäisi parista kuukaudesta kiinni. Argh.

Olen yrittänyt asennoitua asiaan positiivisesti. Jos saan työn, olen onnellinen kuin pieni eläin ja toisaalta jos en sitä saa, niin saan koulun hoidettua alta pois ja pääsen keskittymään uuden yhtä hyvän työn hankkimiseen.. Tai jotain.. :)

PS. Opintopistesaldo lisääntyi taas kolmella. Nyt niitä on 141. (Ja pitäisi vaan jaksaa naputtaa ja naputtaa koneella raportteja sun muita, jotta pistesaldo syöksähtäisi nousuun.)