Tekstit ovat olleet aika synkän oloisia viime aikoina. Täytyy tsempata.

Listaan iloisia asioita:

  • Olen terve. Tai noin yleisesti ottaen ainakin, jotain pieniä kolotuksia, mutta ei mitään vakavaa.
  • Minulla on rakas perhe: mies ja koira.
  • Asumme ihanassa kodissa.
  • Minulla on oma moottoripyörä, vaikkakin liian vähän aikaa ajaa sillä.. no, tuo ei ollut iloinen asia :) Eikun onpas, bensa on kallista, säästyy rahaa!
  • Nykyinen työpaikkani on hyvä, viihdyn siellä ja työkaverit ovat mukavia.
  • Olen tutustunut harrastukseni myötä moniin loistotyyppeihin.
  • Opiskelen mielenkiintoista alaa ja sen myötä olen tavannut paljon hienoja ihmisiä.
  • Mies oli laittanut tänään pimennysverhot olkkarin ikkunaan.
  • Olen onnistunut laihtumaan n. 8kg siitä, kun olin isoimmillani (n. vuosi sitten).
  • Nettiyhteys toimii, ainakaan ei pätki ihan koko aikaa.

Siinähän niitä olisi näin alkuun. Happy, happy, joy, joy..!